sex hikayeleri,sex hikaye,sex hikayesi,seks hikayeleri,seks hikayesi: İlk yedigim yaragı unutmak mümkünmü

10 Temmuz 2012 Salı

İlk yedigim yaragı unutmak mümkünmü

2
20:20
Merhabalar, ben Hilal. 17 yaşında, 1.60 boylarında lise 3\'te okuyan bir kızım. Olay yaklaşık 2 ay önce kadar gerçekleşti. O güne kadar kimseyle ilişkiye girmemiştim. Her zamanki gibi eve gitmek için otobüse bindim. Otobüste yanıma 18-19 yaşlarında bir çocuk yaklaştı. Yavaşça arkama sokuldu ve eliyle kalçamı okşamaya başladı. Demir gibi sertleşmiş sikini kalçama değdirip duruyordu. Her ne kadar rahatsız gibi görünsem de uzun zamandır bu zevki arzuluyordum. Yüzümü çocuğa döndüm ve bir süre amımı ellemeye başladı. Çocukla hemen beraber otobüsten indik ve bir binaya girdik. Binanın bodrum katına indikten sonra dudaklarıma yapıştı ve deli gibi öpüşmeye başladık. Boynumu yalamaya başladı ve yavaş yavaş gömleğimin düğmelerini açtı. Daha sonra yere uzandım. Çocuk eteğimi kaldırıp külodumu indirdi ve ıslanmış amımı deliler gibi yalamaya başladı. Bende zevkten inliyordum tabi. Binadakiler sesimi duymasın diye çocuk ağzımı eliyle kapattı ve 16 cm\'lik sikini çıkarıp ağzıma soktu. Bi süre sikini bana yalattıktan sonra amıma sürtünmeye başladı. İlk soktuğunda içime almakta zorlandım. Ne kadar zorlansam da bi kaç gidip geldikten sonra kalın sikini tamamiyle içime alabildim. Uzun süre sokup çıkardı ve bende haliyle zevkten dört köşe olmuştum. Çocuk sikini en sonunda dışarı çıkardı ve boşaldı. Bende hemen üstümü başımı toparlayıp eve gittim. Daha sonra o çocuğu hiç bir zaman görmedim. O anki zevki hiç bir şeye değişmem. Hayatımda hiç o kadar azmamıştım. O günden beri her gördüğüm erkekle yatmak istedim..

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

2 yorum:

  1. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  2. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil

Sayyac

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sex Hikayeleri

sex hikayeleri sex hikayeleri