sex hikayeleri,sex hikaye,sex hikayesi,seks hikayeleri,seks hikayesi: Otelde siktiğim orospu

10 Temmuz 2012 Salı

Otelde siktiğim orospu

1
07:14
merhabalar ben ankaradan doğan 38 yasında 170 boy 75 kg esmer top sakallı biriyimdir
bundan 6 ay önce mazacılık yapıyordum işler iyideğildi bir bayan almıştım yanıma hoşve tatlı malı yerindeydi daha ilk gün kafaya koymuştum sikeceğim diye ama kız hiç yüz vermiyor burnu havadaydı
1 ay olmuştu biz samimi olmuştuk kızın memelerini götünü ellemeye başlamıştım ama halen kız benden kacıyor olmaz vermem diyordu bakireyim diyip duruyordu bende fırsat buldukca sıkıştırıyor her yerlerini elliyordum kız bir gün üzgün geldi hayırdır ne oldu filan dedim ağlıyordu sarıldım ve artık oda karsılık vermeye baslamıstı o gün sadece öpüştük okşadım öyle kaldı sabah geldiğinde etek giymişti tuvalete gitti bende peşinden gittim eteğini kaldırdım okşamaya başladım benimkinide cıkarmıştım ne yapıyorsun ben bakireyim diyordu ama önümdede domalmıştı sadece sürtüyorum dedim tamam dedi birden soktum bağırdı ama ne bağırış sonrada ne yapıyorsun dedi bende seni sikiyorum dedim ve 5 aydır sikiyorum şimdi kendi geliyor sikilmek isteyen varsa dogan06dogan hotmaili eklesin

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

1 yorum:

  1. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil

Sayyac

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sex Hikayeleri

sex hikayeleri sex hikayeleri